Born this way.

God morgon bloggen!

 Som ni ser så har jag fått en ny awesome design av My, härligt! Aj lajk it mush mush!
 Kollade nyss igenom min blogg och upptäckte hur tråkig jag har blivit i mina inlägg de senaste halvåret! Helt otroligt, höll på att somna och må illa när jag läste! De andra inläggen som gjordes i sommras och förra våret var mycket roligare att läsa! Där tänkte jag inte lika mycket på språket som jag gör nu, plus så är det vinter - vem blir inte deppig?

Anyway! Klockan är 06:44 och jag har sovmorgon till 9 men jag valde att gå upp som vanligt i alla fall! Jag är verkligen ingen morgonmänniska, någonstans, men det känns nyttigt att gå upp tidigt på något sätt! Som om man tar vara på dagen.
Så nu sitter jag här och väntar på att teat ska bli klart och så blir det de vanliga flingorna till det! Ärligt talat så är jag så trött på flingor så att jag skulle kunna spy på dem (inte för att de lär smaka bättre då...)! Har ätit dem varje dag i ett halvår, inte konstigt att jag hatar dem. Men valet står mellan dem och smördränkta mackor, hum.
Jag har varit påväg att skriva inlägg i nästan två dagar, har spelat in två videobloggar och planerat att lägga upp lite andra videor och sådant men någonting är fel med min blogg så den låter mig inte lägga upp dem! SJUKT STÖRANDE, GAAAH! Lyssnar för övrigt på den här låten ganska mycket för tillfället, den är jättego, sommar känslor får man också!

 youtube - spotify

 Idag så ska jag prova pilates efter skolan, och på söndag blir det hip hop med Sofie! Har provat Modern/fridans dans, zumba ( eller ja, har anmält mig. Behöver ju inte prova när jag redan vet hur det är!), Dancehall och så detta! Jobbig vecka, men kul! Dansar ju på idrotten i skolan också, dansat polka och vals... det var inte alls awkward eller så, INTE ALLS! Stod 15 centimeter ifrån okända killar, sedan var några av dem bättre att dansa med än andra. Det fanns killar som höll lite för långt ner på ryggen *Pausar för effekt* och killar som höll vid armhålar! HAHA! Och sedan fanns det killar som...var helt perfekta. Mer än så säger jag inte! Hehe.

 Sedan måste jag säga att på senare tiden så har jag blivit jävligt sugen på att köpa en onepiece, verkar så sjukt mysiga!

 Jag skulle praktiskt taget leva i min om jag hade en! Kanske inte använda den till en skinnjacka som de gör i Norge, fanken vad fult!

[Update: detta inlägget skrev jag igår, 27 Januari, men eftersom jag hade lite problem med blogg.se så får det komma upp idag istället!]

PUSS PÅ ER!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0