Norge

Jag har knappt ord för hur hemskt det som hänt är. Det känns så verkligt när det är så nära, jag tänkte på det lite tidigare idag, att när sådant händer i till exempel Irak så reflekterar jag inte så mycket över det (men jag sänder alltid en tyst bön) eftersom det ligger så långt bort. Jag vet inte varför, men det får det att kännas mindre verkligt på något sätt. Men nu hände det i ett av våra grannländer och det gjorde det genast mycket mer läskigt.

Vart är vår värld på väg egentligen? Vad driver någon till att göra en sådan här sak?
Sjukt är det, fruktansvärt sjukt.

Tänker på alla offer i Oslo & Utöya, vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Sofie <3

HELT JÄVLA SJUKT

2011-07-26 @ 01:01:05
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0