Pretty little liars

Har börjat kolla på en serie som heter 'Pretty Little Liars' och jag trodde faktiskt inte att jag skulle fastna för den men det gjorde jag! Är på avsnitt åtta nu, och jag är totalt fast! Jag rekomenderar den verkligen! Den är väldigt tjejig men ändå mystisk och intressant!


En annan sorglig nyhet som jag fick reda på för en stund sedan; Amy Winehouse har dött. Jag blev väldigt shockad när jag hörde det, vet inte varför eftersom jag vet att hon hade drog och alkoholproblem, men ändå!

Rest in Peace. ♥
Kommentarer
Postat av: My

Sv: Well, jag tvivlar på att jag menade formen i sig... Mer med annan tolkning då gissar jag... WTF LOL.



AAAAAH, LORD VOLDEMORT SAKNAR DIG ♥

2011-07-25 @ 17:34:36
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0