Somebody to love

Hemma at last! (Vi älskar svengelskan!)

Kom hem runt fyra, kom till och med tjugo minuter innan tidschemat, och det har känts sjukt konstigt att komma till Sverige igen om jag ska vara ärlig. Vilket jag ska. Hade inte förväntat mig att känna mig såhär kluven över att lämna Kreta, men jag började precis vänja mig vid värmen och alla äckliga greker. Suck. Aja, vad gör man? Kommer ju tillbaka någon gång snart antagligen, om mamma får som hon vill.

Åkte hem och har varit med Sofie (hennes föräldrar är i Spanien och kommer hem senare idag) sedan dess. Vi har kollat på en film som heter 'Ella enchanted' ocheh... den var lite speciell. Ganska barnslig, Klisché och ganska dålig gjord vid vissa tillfällen, men den var ganska söt samtidigt och fick upp våra ögon på en underbar låt som jag kommer att lägga ut längre ner på bloggen!

Borde lägga ut ett inlägg med en massa bilder från Grekland, men det får bli en annan dag. (kommer aldrig bli av om jag känner mig själv) Orkar inte just nu!

Har inte tagit hand om mitt ansikte de senaste två veckorna så ska nog ta fram ägg till oss och köra in det i truten på Sofie. Hehe, nejdå (eller vem vet?), men i alla fall i ansiktet! Lägger ut videon på det här under!

Jag ♥ Michelle Phan!

UNDERBAR!

Ella Enchanted's version!
()



Det var allt för idag, kram på er! ♥
Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att du ska komma HEM till mig i Grekland, annat finns inte.



Älskar och saknar dig



Mamsen

2011-07-16 @ 16:47:53
URL: http://escapetocrete.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0