When I caught myself, I had to stop myself.

Borta bra, men hemma bäst.
Så är det väl nästan alltid. I alla fall för mig!

Och hemma är jag. Kan inte säga 'äntligen', men det är ändå skönt att vara hemma efter att ha spenderat större delen av sommarlovet borta.


Har suttit uppkrupen i soffan, omringad av doftljus, sörplat tea och kollat på 'twilight'. Har glömt hur fin den filmen är, trots alla tabbar. Vacker och mysig ör den.

Nu försöker jag ta tag i mitt rum och sorterar kläder. Mycket smutstvätt kan jag meddela för er som är intresserade (= 0). Det är perfekt väder ute, det regnar! Gud vad jag har längtat! Får väl gå in i Bella-feelingen och ta ett paraply och gå ut och promenera i skogen en stund!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar den sista bilden med citaten, så grymt och så himla bra film!

2011-07-19 @ 20:09:26
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

svar: Ja, dom är rätt dyra.. Men hellre en lite dyrare i bättre kvalité en de dåliga på gina ;)

2011-07-20 @ 12:49:06
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0