INKÖÖÖP!

Lite inköp från dagarna i Grekland!

Var inne i en affär där allt kostade 1£, doooog och kom till himlen!

Urgullig rosett som kommer ifrån en butik som var ganska dyr men som hade sjukt fina kläder! Mamma köpte den åt mig (tack, hehe) för 4£, d.v.s 40 kronor!

Älskar min nya plånbok, min förra som jag köpte i Grekland gick sönder, tycker den är supersöt!

Brukar inte använda örhängen i vanliga fall, men tyckte om dessa riktigt mycket! Billiga var de med, 2£ (20 kr)

BÄSTA INKÖPET EVER! Har använts HELA tiden! Köpte den i någon kina affär!


Min nya ääälskade tröja, tycker att den är häftig!

Lovade mig själv att jag inte skulle ha lösnaglar en gång till men nu var jag bara tvungen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRYYYMMA KÖP! :D

2011-07-09 @ 00:22:09
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0