"You never were and you never will be mine"

Jag vet att jag har lagt ut den här videon flera gånger innan, men den är värd att ses igen! Så fantastiskt vacker!



De här senaste dagarna har jag varit lite med mina vänner som jag inte sett på ett tag, det har varit härligt!

Den här helgen har jag varit med Malaika, vi har inte setts på jäääättelänge! Typ.. en månad.
Har varit ute och joggat idag också, försöker ju komma igång med mitt hälsosamma liv. Får ser hur det går med tanke på att jag ska på tjejkväll i morgon, men jag ska försöka!


GREKLANDS GLASSAR ÄR BIFF!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HEY du har ju bloggat! :O duktiiigt! Älskar deras size på glassarna, det är så värt! :D

Kul att det började regna när jag snackade om hur gött det var ute..erskänn du ringde regn-molnet och tipsade dem om sandareds område? ;) I KNEW IT!

2011-08-02 @ 12:52:05
URL: http://sofiejoahanssonss.blogg.se/
Postat av: Mad man hatter

"I knew him everywhere!"



Heheheheh <3

2011-08-02 @ 12:53:11
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0