Bring me back a year or two.

Ohmygod.
Ta mig tillbaka till 2010 snälla någon! Vill verkligen inte att åttan ska ta slut, det är ett steg närmare verkligheten som väntar där ute! Jag vill inte, vill inte, vill inte!
Alla minnen från förra året är oförglömliga, älskar alla människor och underbara människor som fanns då! Alla underbara stunder med en människa i Kalmar,  eller med en underbar person på en gömd lekplats där man sitter och sjunger M.I.L.F i det soliga vädret. JAG SAKNAR DET, och det sorgligaste är att veta att ingenting kommer att bli likadant, ingenting kommer att bli precis som det.

Jag saknar allt, mitt underbara hus, min mamma (min familj över huvudtaget), att kunna gå in i butiken och välja te bland alla tiotals sorter, att sätta mig i mitt doftljus-luktande rum, att sträckläsa med en Kalmarflicka i en vecka och vara allmänt osocial, att gå på TH-träff och sjunga 'through the monsun' i ösregn samtidigt som man marcherar i grupp längs göteborgs gator, att kunna dansa runt i korta kjolar på gräsmattan och försöka lära sig hjula, att äta ägg med sugrör, att lyssna på 'Från och med du' utan att vilja döda låten, eller att bara vara lycklig på sommaren.

Allt det där vill jag ha tillbaka, jag får en känsla av att den här sommaren inte kommer att kunna mäta sig med förra, eftersom förra sommaren var så underbar så behövs det mycket för att slå den.

Men jag älskar alla mina underbara vänner, ni vet vilka ni är. Utan er är jag inget. ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag läste igenom HELA texten, missade inte ett enda ord och jag känner precis likadant (hur sjukt egenligen om man bortser från att vi delar hjärna typ?!), och jag saknar exakt varje minsta pyttelilla sekund från sommarlovet 2010. Ingenting kan mäta sig med det sommarlovet för det var det bästa någonsin!

Att träffa dig varje dag, upptäcka oskar Linnros (utan att varken döda eller krama honom så han kläms ihjäl) och att kunna sakna sönder dig när man var utomlands, att få uppleva första översovningen då vi sprang runt som galna skinkor klockan elva, rullandes mot husväggen (som var en tegelvägg).. ALLT!



Usch, ge mig år 2010 och låt mig stanna där förevigt. Även hur många gånger jag skulle ha ätit ägg med sugrör så skulle det ALDRIG bli samma sak. KRAM PÅ DIG GIttARn <3

2011-06-05 @ 13:12:35
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0