Döp min nya mobil!



Som sagt är det min nya mobil, och ni kanske tycker att jag är omodern som inte köper en med touch-screen men jag trivs bättre med vanliga mobiler!

Nu behöver jag hjälp med vad jag ska döpa min mobil till (Ja, jag döper min mobil.) så var snälla och bomba med förslag nu! :D

UPDATE:
Jag har fått förslagen: Tusse, Fritz, Mecki, Violet, Gustaf Vasa den tionde, Will, Julie, Håkan, Gurkbulle, marsipangrisen, rumnisse, rumpetroll, grodynglet, skit i det du, rund gång i högtalarna, valentina, Josef.
HAHAHAHAAHAH, ni är bäst!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Violent, Gustaf Vasa den tionde, Will, Julie, Håkan ^^ HAHAHAHA FAIL JAG KOMMER ALDRIG PÅ VACKRA NAMN SOM ÄR KLOCKRENA... Fudge, vad hette min mobil nu igen? ... Karro döpte den ju med oss på Expresso House D: <3

2011-06-10 @ 22:45:01
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men är det en flicka eller pojke? Flicka: Valentina Pojke: Josef ... haha förlåt för dåliga namn men försöker hjälpa till bara :D

2011-06-10 @ 23:13:28
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: LISA DEN BÄSTA APAN!

Gurkbulle, marsipangrisen, rumnisse, rumpetroll, grodynglet, skit i det du, rund gång i högtalarna.

2011-06-10 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0