FLUUUUUUUUUUUUM! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad hände i slutet? HAHAHAH NI ÄR SÅ SÖTA! :D



MUMS PÅ EGOBOOST! :D dock något som jag behöver lite oftare.. hehe!



sv: HAHA JAG VET, KÄNNER MIG STOLT! :D



Kram <3

2011-06-14 @ 21:09:16
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie <3

Nu får du allt blogga min freund, liksom jag har ju till o med skrivit något! Då, dådu.. DÅ ÄR DET PANIK FÖR VÄRLDEN OM JAG BLOGGAR O INTE DU! Du har ju de mer 'meningsfulla' inläggen som ploppar fram då och då.. Jag skriver aldrig hahah! :) <3

2011-06-17 @ 23:41:51
Postat av: Sofie

Sv: Åh, ska bli så himla himla roligt!! :D Ja, men jag vet att den Sophia som du ser dig själv i kommer tillbaks snart, för jag försöker bara tänka att jag inte ska fastna i det förflutna.. Det kanske kommer naturligt att när man släpper taget om det gamla kommer det fram av sig självt.. Jag har ingen aning, men det är vad jag tror och jag hoppas att jag har rätt :)

Det jag är 100% säker på är att vi kändes mer som oss själva idag efter att vi 'öppnat' oss mer för varandra och det är ju en början! <3

Nu får världen allt se upp, för snart kommer GittArn och ArNé!



Kram, vi hörs imorgon :)

2011-06-18 @ 02:01:44
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0