Hur kan det finnas någon så underbar?



Denna låten passar två personer som finns på bild nedan, tycker jag i alla fall.
Det är i alla fall så jag känner!
Jag har en underbar vän som finns i alla situationer och lägen och som aldrig tröttnar på mitt tjat (vilket är rätt lätt att göra - tro mig!)! Den vännen är den vackrast, ärligaste, underbaraste och starkaste person jag träffat! Absolut fantastisk och ovärderlig!


Vackra varelse!


ÅÅÅÅÅH, jag blir glad bara av att kolla på henne!

Hon är verkligen som solsken och alltid fylld med energi även när hon är trött.

Jag älskar dig verkligen, Malaika!

(Känner mig som en stalker med detta inlägg men whatever!)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du...:´( Asså jag gråter snart... tack så obeskrivligt mycket för att du litar på mig och accepterar mig som jag är! jag skulle kunna skriva älskar dig på dela detta utrymmet som finns!! ångrar inget i världen..jag är så glad att jag lärde känna en sådan underbar och STARK person som dig Sophia. Det jag snackar om nu kommer rakt från hjärtat mitt. älskar dig gumman<3

2011-06-11 @ 00:26:24
Postat av: Sofie

Sv: Haha tack! :) mums på det ja!

2011-06-11 @ 15:16:43
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Tommy

sv: Tackar och hoppas du har det kul i sverige :D



Hälsa Malaika! :D

2011-06-11 @ 21:24:52
URL: http://tozzy.webblogg.se/
Postat av: Sammy

vad fina ni är! :D

2011-06-12 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0