midsommar

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA!

Det var lite lustigt för jag råkade säga igår att det var nyår, istället för midsommar. Och att man ska dansa kring granen... Men men, har man lågt IQ så har man antar jag, hehe!

Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända för min del idag. Det var prat om att åka till Liseberg, men jag förmodar att det är uteslutet eftersom jag knappt åker någonting. Plus att det verkar vara mycket folk där i år!
Pappa tänkte att vi kanske kunde gå upp till en av fotbollsängarna lite längre upp, för där är det tydligen tivoli och grejer, men helt seriöst- jag vill bara vara hemma.
Det var ett tag sedan jag firade en riktigt midsommar. Med kransar, midsommarmat, dans kring midsommarstången, små grodorna och allt det där. Jag saknar det fett mycket, men det är bara något jag vill göra med HELA min familj, d.v.s mamma, Christian, Erika, Conny och kanske några andra släktingar. Vet inte om det skulle vara så bra att ta med mig pappa på samma hehe.

Jag ska nog försökta spela lite PS2-får se vad jag hittar för spel- kanske städa lite (för mitt rum ser ut som ett bombnedslag), äta jordgubbar såklart och bara ta det lugnt. det är inte direkt det väder som de flesta vill vara ute i antar jag.





HA DEN BÄSTA DAGEN NU ALLA! ♥
Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad midsommar :)!

2011-06-24 @ 16:27:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: My

VI HADE RIKTIG MIDSOMMAR FÖRRA ÅRET ;__; Saknar det! Det var så sjukt kul. När vi dansade små grodorna haha. AW ♥

2011-06-24 @ 18:48:04
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0