Skolavslutning 2011

Gud. Bara gud.

Nu är det sommarlov och niorna är nu inte längre nior. Jag har sommarlov, men jag vill verkligen bara spola tillbaka tiden och köra om hela åttan! VART TOG DEN VÄGEN?! Detta är inte okej, jag borde vara överlycklig, men det känns bara för sorgligt.

Jag fick höra de vackraste orden sagda till mig idag av en gråtande (av både glädje och sorg) kompis som precis kastat av sig sin hatt och sprang fram till mig, kramade mig hur länge som helst och sa med tårar rinnandes längs kinderna:
"Glöm inte av vem du är, lova mig det! Jag älskar dig."
Jag tror att det var då det brast, tårarna bara rann och rann och det fanns inget stopp! Jag sprang ut till min väntande pappa och slängde mig runt hans hals och grät. Egentligen  förstår jag inte riktigt varför, men det kändes så sorgligt på något sätt. Överväldigande. Det är klart att det är lite roligt samtidigt, men ja.. alla känslor bara vällde över. Vet inte hur länge jag stod där med skakande kropp och tysta tårar, men när jag släppte taget så stirrade alla. Och då menar jag ALLA. Lärarna kollade med smått bekymrade blickar och mina kompisar log medlidande. Jag älskar er alla, ni är så fucking underbara! (förlåt för svordomen, men jag ville försöka få fram exakt hur mycket ni betyder!)

Flera av våra lärare slutade också idag, det är nog också det sorgligaste av allt. Jag älskar våra lärare! BUÄÄÄÄ. Min mentor (och svenskalärare) kom fram och gav mig en lång kram och viskade uppmuntrande ord till mig innan hon släppte mig och önskade mig en riktigt trevlig sommar.
Underbart.

Efter en mycket lång tid (läs: MYCKET), med att ha kramat alla tusen gånger om, tagit kort med Barbro (vår pennvässare) framför 'Djurparken' skylten och liknande så åkte jag, min pappa och min farmor hem.

Så nu sitter jag här, med ett nytt smycke runt halsen. Sedan när Sofie kommer så får ni en bild på den! Den passar perfekt!

Både Elina och Sofie kommer hit senare, vi tänkte grilla för att fira sommaren. Vi får se hur det går, med tanke på regnet!

Jag tänker lägga in mycket bilder från idag, men än sålänge så har jag inte fått tag på några men här får ni en bild på hur det såg ut ungefär!


Kram på er, ha en riktigt bra dag! ♥
Kommentarer
Postat av: Tommy

Jävligt sorgligt att lämna IES och er blivande 9or :( Kommer att sakna allt på IES :'(

2011-06-09 @ 13:55:53
URL: http://tozzy.webblogg.se/
Postat av: Photographs by N.

sv: Tusen tack :)

Det var sjukt länge sedan jag var inne på bloggen, så förlåt för det sena svaret :) Hoppas allt är bra med dig. Kram

2011-06-10 @ 15:18:57
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Sofie<3

Asså GUD.. Har inga ord som beskriver hur sjukt fort allt har gått, allt har bara passerat förbi oss och nu ska vi helt plötsligt ta niornas plats... Vad hände med åttan?? Puss o kram <3

2011-06-10 @ 21:35:51
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Malaika

omg!! gud vad jag kommer sakna dig Sophia!! Älskar dig med hela mitt hjärta gumman och var stark nu för jag vet att du klarar av allt bara du vill!! vi kommer ha kontakten....när vi är 60 år gamla (om jag lever så länge :P ) så kommer vi skratta och tänka på vår skolavslutning HAHAH xD smsa när du vill... har alltid tid för dig bästis :* <3

2011-06-10 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0