Sprider kärlek på en gata med för mycket ensamhet!

Ojski påjski, det var några dagar sedan jag bloggade ser jag. Eller ja, såg min vän.

I morgon ska jag åka till min farmor. En sådan skön känsla, det var super längesedan. Jag älskar att vara hos henne, det är ett sånt lugn. Hon ska också ge mig lite farmor poäng- hon ska lära mig att sticka! HAHA låter fett fail, men det är kul! Och såklart så tar man ju med sig lite böcker och försöker att bara ta lugnt. En dag bort från allt kaos, välbehövligt.

Hatar att människor man inte kan släppa (av obegripliga anledningar) inte kan växa upp och börja bete sig som sin ålder. För just nu, min käre idiot, beter du dig inte mer än som tre år. Och det är ingen komplimang. Det är allt jag har att säga. Usch, vad jag är förbannad! Om den personen vågar visa sitt fejs till mig.. grrrrrrrrrrrrr.


I ALLA FALL
, nu ska vi inte vara för aggresiva mot människor som inte förtjänar din uppmärksamhet!

Denna dagen har varit härlig, hängde med mejor amiga Arné (fråga inte) innan jag träffade Nemi och vi var vilsna inne på city gross i ungefär två timmar. Sedan missade vi såklart bussen så vi gick från city gross till Sjömarken. För er som bor i närheten vet ungefär hur långt det är.
EN HALV EVIGHET! Kände oss som uteliggare som inte hade någonstans att gå- svettades som grisar gjorde vi med.

Sedan satt vi pratade hur länge som helst och åt lite pizza och läste igenom Nemis dagbok (hon läste högt- inget tjuvkikande här inte!) och skrattade länge. Sedan gjorde vi lite ansiktsmasken och doppade jordgubbar i choklad. Mums eller vad?!

-random bild från internet-

Jag älskar verkligen mina vänner. Jag känner bara att jag måste säga det. Ni är verkligen underbara, finns i alla lägen och är 483% äkta! Hoppas att vissa av er känner sig träffade!
Sedan har jag ju en speciell vän som jag älskar något enormt. Hon heter faktiskt inget mindre än Kvinen. Hon är en kråka som flög över min förra skolas tak. Hon är ett tecken.
Fast hon kallas också, fast inte lika ofta, för Sofie Johansson.

Och ja. Jag är FULLT medveten om att denna bild borde få oss båda att hamna på mentalsjukhus för elefanter med extrema öroninflammationer. Men jag tyckte att det var dags att bjuda på sig själva. Mer än vanligt. Jag hoppas att ni tänker som jag - mobbade! För det är vad vi är! Men vi är åtminstone oss själva!

Jag älskar dig, för att du är du.

Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck



Vi hörs snart bloggen, men nu måste jag sova! Ta hand om er nu, och glöm inte bort de som är viktigast för er!
Peace out.
Kommentarer
Postat av: Sofie

SOPHIA, snart börjar jag gråta igen.. Garvade ihjäl mig för denna oerhört VACKRA bild! :D <3

Du är bäst, och det vet du om! :D

Asså nu måste jag (tyvärr..) svara på din kommentar på stylethemusic.blogg.se för DETTA ÄR VIKTIGT!



Svar: Omg, du är helt underbar.. Vet du om det? Alltså, jag har tänkt igenom hela dagen på hur fasen jag ska kunna svara på en sån kommentar.. För det känns som att snart blir det översvämning av känslor som kommer att svepa sig över dig <3

Lyssnar på Melissa Horn eftersom det ger stämningen en skjuts.. Jag vet att jag har betett mig ganska dåligt, eftersom jag visar sjukt tydligt att jag egentligen tycker att du ska bara skita i faisal och låta honom bara köra sitt race.. Men, jag vet jätte bra om hur det är att försöka släppa någon men man är så fast vid den så man kan inte släppa iväg den så lätt när det har blivit en överdos av vänskapen. Man kan inte bara släppa iväg någon som man faktiskt har öppnat dörren för in i sitt liv, det funkar inte så och det borde jag ha insett.. För jag har aldrig insett att han betyder så mycket för dig även om han är en skit, jag har bara lyssnat och sagt vad jag ville säga.. Men det är samtidigt SÅ fel av mig, eftersom du öppnar dig för mig. Och det är en sån jäkla bra känsla när någon har sånt förtroende för en så den kan säga allt den känner, det har aldrig hänt innan att någon liksom har öppnat sig så för mig som du har och det känns som att jag har varit otacksam i dessa tillfällen.. Jag borde vara glad att du vågar ha det förtroendet för mig istället för att låta det se ut som pesten själv.

Så, det är jag också som ska säga förlåt. Jag tror att båda har gjort ett misstag!



Iallafall, förlåt om detta blev en jävligt lång kommentar.. Men, detta känns som någonting viktigt och då spelar det ingen roll hur många tusen rader man skriver! <3

Jag älskar dig, och igår när jag skrev inlägget på bloggen så tog det inte emot att skriva allt jag ville, jag var bara orolig för att du inte kände likadant. Det är just det, vi öppnar oss aldrig för varandra i verkligheten.. Och därför blir det svårt när man skriver sånt man verkligen känner för man blir orolig för att den andre ska inte hålla med.. Men, jag vill bara säga detta innan jag sätter punkt, som jag aldrig har sagt innan.



Jag har berättat en jävligt stor hemlighet för dig, den består till 100% av mitt liv eftersom den hemligheten gör mig till den jag är idag. När jag hade min bästa vän, så var vi kompisar i två och ett halvt år tror jag.. Det är en lång tid och vi kände varandra utantill.. Men ändå så kunde jag aldrig berätta den hemligheten för henne, för vet du? Jag var rädd. Jag var rädd för att hon skulle döma mig eller lämna mig! Och för dig berättade jag den, för jag har sånt sjukt stort förtroende för dig. Du lyssnar och du dömer inte och det är nog därför vi är så bra kompisar.. För vi litar på varandra och har nästintill samma problem! Det är knepigt verkligen.. Men jag tror på oss ändå! För som du säger, vi har gått igenom värre än små dippar.

Hörs sen, har inte läst igenom vad jag har skrivit så kanske blev knepigare än vad jag trodde.. hehe kram <3

2011-06-18 @ 13:18:14
URL: http://stylethemusic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj, det känns som att jag överröser dig med kommentarer.. Fast posetiva kommentarer är inget man tröttnar på i första taget tror jag :) .. Bara överlånga som jag skickar haha!

anyway, DU SKA INTE säga något- jag ser ut som jag passar in på ZOO på denna bilden! Hahha mycket fint!



Kram <3

2011-06-18 @ 13:59:11
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0