Kiss me beneath the milky twilight

Tjolahopp! Oj, vad jag är barnslig! Inte för att det är något fel med det, men jag tänkte bara konstatera detta.

Anyhow, jag tänkte bara berätta att jag sitter här i Sofies soffa och lyssnar på lite musik samt kollar runt efter en kamera inför Grekland (som förövrigt bara är sex dagar bort!). Sofie sitter bredvid mig och skissar lite på en jättefin bild med en båt och en sjö. Eller något. Fint är det i alla fall.

Igår så presenterades jag för ett spel som min kära kompis droga(r)de när hon var lite yngre. Kingdom Hearts heter det och det spelas på PS2- rolig faktiskt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det är en massa disney figurer med och man ska försöka rädda världen. Mysigt.


Man är inne i en massa disney världar, t.ex Tarzan, Ariel, Herkules, Alice i underlandet, nightmares before christmas, Peter Pan, skönheten och odjuret och Nalle puh. Låter lite spännande va?

Låten som jag bjuder på idag tror jag att de flesta känner igen, jag tycker att den är en jättefin sommrig låt!


Ha en fortsatt trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var jättemysigt att du var här! Tack förövrigt för kommentaren om min teckning- är guld värt att få sånna kommentarer! <3



Den låten är jättesöt! :) Kram!

2011-06-22 @ 23:46:24
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0