Varm Måndag indeed!

God kväll, bloggen!

Gjorde två smink-tutorials igår men varken YT eller videofy.me vill lägga upp dem då de är längre än tio minuter. Heeh. Så, vi får se hur det blir med den saken!

Idag har det varit härliga 28 grader här i lilla Sandared, med en viss kvavdhet (säger man så?) i luften- som sedan visades sig vara åska.
I morgon blir det skola igen, vi har haft ledigt idag p.g.a att det är nationaldagen eller något sådant. Gött är det i alla fall!

Här får ni en liten nytagen cambild på mig, ignorera min hamsterkind och ja...mitt utseende över huvudtaget. Vad jag ville visa var mina söta naglar och *trumvirvel* ... ATT JAG KAN SÄTTA UPP MITT HÅR I EN HÄSTSVANS! :D Fatta att jag är glad?! Dock så ser det inte lika bra ut bakifrån, men det är en annan historia!



Nu blir det en snabb dusch innan jag kryper upp i sängen med min nya dagbok och skriver av mig lite!

^ Söt va?


Godnatt på er alla, ha en trevlig kväll! ♥
Kommentarer
Postat av: My

Haha, har du saknat ditt långa hår menar du? :)



Sv: Jag kände för att skriva ett "vanligt" blogginlägg faktiskt. Det var lite ovanligt haha.

Tack ♥

2011-06-06 @ 22:32:54
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0