We got koka kola veins, we don't use our brains!

God förmiddag!

Vaknade för inte så längesedan, jag är världens sjusovare. Hehe.

Idag ska jag upp till Sofie och vi ska väl mysa eller något liknande, och såklart - flumma! Det är ju det vi gör större delen av tiden! Ska antagligen sova över där också, så om jag vill ha godis eller annat så får jag nog gå ner och köpa det nu för det tar en halvtimme att komma upp till henne (hon bor mitt ute i ingenstans, eller ja, i alla fall inte i centrum hehe.) och jag orkar verkligen inte gå ner hela den vägen sedan!

Jag har försökt få in lite bilder på mina och Sofies cupcakes men det verkar inte funka tyvärr, ska försöka lite mera så får vi se hur det går!


Här ger jag er i alla fall sommarens skönaste låt som jag alltid blir glad av, enjoy!




Hejdå, ha en riktigt underbar dag!  ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahah jag ska bara ringa mamma o checka så att det är ok om du sover här men det är det säkert ^^ no problem!

Update: DET GICK SUVERÄNT! .. Men vi måste vara tysta som attan efter 10 för mina föräldrar Jobbar imorgon så ja, det var det enda som vi ska tänka på! :D yay men när kommer du? <3 aj waiting får ju :D

2011-06-21 @ 14:21:17
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0