06:48

Godmorgon alla bloggläsare! (Alla tre)

Jag sitter här och knaprar flingor och dricker te. Eller ja, så fort det bestämmer sig för att svalna så att jag inte bränner sönder hela tungan!

Skolan börjar nio idag och det hade varit så härligt att få sova i en timme till men jag måste ju såklart på extra matte bara därför! BLÄ! Men en positiv sak är att jag får skjuts av Arnés pappa in!

Var hos systern min igår efter zumban (pappa skulle fixa hennes lådor eller hur det var) och jag berättade att jag hade hål i mina jeans och att jag bara har två par över huvudtaget. Då fick jag låna hennes svea jeans, som visserligen hade ett stort hål på knät, och hennes Cheap Monday jeans. Ingen av den passade så där jättebra, jag har för stor ruuuumpa. Kul att veta att jag har större lår och rumpa än min tjugoåriga syster...
ELEFANT ROUMPA!

I alla fall, hehe, så fick jag också låna hem boken 'skönhets bibeln' och jag absolut älskar den!




Nu måste jag skynda mig att äta klart min frukost och sminka mig!
Ha en riktigt bra dag, kram!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, den boken är underbar!

2011-03-17 @ 20:22:35
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Ja, verkligen! Får riktigt hemska tankar om att det kan hända närsomhelst och att jag måste göra något åt mitt liv direkt innan det är försent!

2011-03-17 @ 20:34:46
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0