And tearing love apart.

Galet konstig dag.

Humörsvängingar.se söker efter mig! Det har gått från bra, till dåligt, till värre, till superglad till deprimerad. Kan det blir bättre? Tycker synd om de som behövde stå ut med mig, jag menar, knappt jag står ut med mig själv. Mina vänner är guldvärda! Ni vet vilka ni är.

Jag förstår inte hur så små saker kan förstöra hela min dag! Det är helt sjukt, jag är så förvirrad nu för tiden. Allt på grund av just den personen. Dra dit pepparn växer.
Kan inte längre lita på mina känslor. De är inget värda i det här fallet. De ljuger. Lögnare.
Varför kan jag inte bara släppa personen som om den vore en granat? I would catch a grenade for you- sure. Jag raderar nummret, tar bort kontakten på msn och låter mina ögon undvika statusinläggen på facebook. Men ändå så finns den där, bakom ögonlocken om nätterna. Gnager på mitt hjärta, försöker få mig att inse sanningen. Sanningen gör ont, det gör den alltid. Men att ljuga för sig själv är svårare. Jag vill inte känna som jag gör, vill bara att personen ska lämna mig ifred. Samtidigt så vill jag det inte. Jag är förvirrad.

Vackraste låten! ♥

Ledsen för depp-inlägget men jag behövde någonstans att ventilera mina känslor.

Hoppas att ni har haft en bättre lördag än mig! Kram!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Denne person kan ju ta sina humörskitsvägningar och sitt sätt att vara och sticka till Afrika där han ska bli skidlärare!



Skit samma, det är bättre med "ledsna" inlägg (som enligt mig har väldigt fina ord i..) än inga inlägg alls! <3

2011-03-19 @ 23:13:21
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Toffie

sv: JAG HOPPAS DET! hoppar och hoppar för vårens överlevnad.. :)



ELLER HUR? men vem vill han bli liksom? skolans gangsta eller? >.>

HAHA bilden kan gärna få bygga ett bo där om den vill

2011-03-20 @ 12:51:18
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

AHHAHAHA FAIL DET BLEV DIN BLOGGADRESS >.< NÅJA DU VET ATT DET ÄR ARNÉ SOM SKREV ÄNDÅ SÅ!

2011-03-20 @ 12:51:50
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: My ^_

MEN DU DIN CHOKLADBANAN.

Jag skulle ju ha kunnat valsa till dig igår. Ju. Är ju ledig på måndag. Ju. Så jag kunde ha varit hos dig. Ju. ÅH.



Vi måste allvarligt ses snart. Nu ska jag kika hur mitt schema ser ut nästkommande veckor. För jag står snart inte ut längre. ♥

2011-03-20 @ 13:11:57
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0