Chai latte - här kommer jag!

And this is what I'm wearing today!

Åh, vad jag bara älskar min webbkamera.. Host host. Och ignorera mitt otroligt stökiga rum, hehe!

Hade ställt klockan ganska tidigt för en gångs skull(läs: tio), och det var otroligt skönt att vakna av att solen i ansiktet!
Sedan bryggde jag lite kaffe till pappa innan jag hoppade in i duschen. Ingen frukost äten ännu för min del dock.

Idag så ska jag träffa lite trevligt folk på stan, fika, köpa lite böcker (låtsas som att jag har tid att läsa dem...) och bara tjöta. Trevligt trevligt!
Sedan så blir det ju att städa rummet, lite mindre kul kanske men verkligen nödvändigt! VART KOMMER ALLT DAMM IFRÅN?!


Hoppas att ni får en trevlig dag! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0