Det är jag som stör.

GAAAAAAAAAAAH!

Det hade ju precis börjat bli vår, sol och allt det där! Och idag, IDAG *andas* så snöar det. Vaknade upp och var glad för att det antagligen skulle vara lika bra väder som igår och vad får jag se? Flera decimeter med äcklig snö!
Alltså, snart flyttar jag ner till Grekland och stannar där tills våren har kommit på riktigt! Grrrrrr.

Anyhow, för att ta det lite lugnare så kan jag bara berätta att jag ska åka till skolan snart, bussen går om en timme så nu får jag skynda mig lite grann. Lyssnar för övrigt på en jättebra låt!

MEN FÖRST, MINA KÄRA VÄNNER, LÅT MIG PRESENTERA...
MORGONENS SKRATT! (Anledningen till att jag skattar är för att jag är sjuuuukt trött!)


HAHAHAH, Timon & Pumpa i mitt hjärta!



I alla fall, här kommer låten som jag tänkt visa (var lite off topic där ett tag)

Så underbar låt, ge mig sommar för fasiken!



Nu måste jag fixa i ordning mig, kram på er!
Kommentarer
Postat av: Sofie <3

OMG JAG ÄLSKAR TOMAT!

2011-03-18 @ 21:43:39
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0