Say goodnight and go.

Egentligen så har jag massor att skriva om. Som gårdagen till exempel, men jag orkar inte!
Kanske om jag kommer ihåg det senare!

(Kommer aldrig att hända)

Måste bara säga att den här videon gjorde min morgon!

HAHAHA, efter ungefär fyra år så är den fortfarande rolig! Killen med röd tröja i mitt hjärta!


I alla fall. Vaknade med magont men förberedde mig för skolan i vilket fall. Vilket visade sig vara onödigt för jag stannade hemma i vilket fall! Så det blev bara att tvätta av sig sminket, krypa i ner i pjamasen och lägga sig i sängen igen. Det tråkiga med det är då att när man väl har varit uppe en timme och när det börjat ljusna ute så är det otroligt svårt att somna om. Då blev det helt enkelt att terrorisera kompisar med SMS och läsa 'Breaking dawn'.

Men det var någon jäkla lastbil utanför huset som tutade som en galning. Bråka.inte.med.mitt.morgon.humör.
*paus för effekt*
Jag var nära att gå ut med en hagelbössa! Istället så drog jag upp persiennerna och fick ögonkontakt med föraren och gav honom en blick som sa att om du inte slutar så blir det det sista du gör. Det funkade.
Men ändå, vem ställer sig ute och tutar klockan åtta på morgon?! GRRRRRR.

Nu är klockan halv elva och jag har pallrat mig upp. Magen gör inte lika ont längre. Pappa tror att jag har ont i magen för att jag är nervös inför SO-provet som jag har i morgon (som jag dessutom knappt har övat inför) - och det kan mycket väl vara så. Så det lär väl bli att ta tummen ur och börja öva som en galning. Jag har ju trots allt hela dagen på mig. No rush, my ass.



Får se om det kanske blir ett videoinlägg sedan, men jag lovar ingenting!

KRAM PÅ ER!♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi får hoppas på det bästa tycker jag! :)

2011-03-08 @ 20:23:05
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0