Somewhere over the rainbow.

Kanske blir en kort bloggpaus, får se.
Jag känner mig inte stabil just nu. För mycket som händer och varje dag blir värre. Men bara lite. Det går liksom sakta men säkert sämre för mig. Fick idag reda på att jag fick ett IG på ett prov, och jag hade lovat mig att inte få något IG någonsin, och hela dagen försökte jag att hålla tårarna borta. Läraren ville prata med mig också, sa att han var förvånad eftersom att jag är en smart tjej. Tycker han. Och jag kände mig så himla dålig för jag vet att jag skulle ha kunnat få VG eller till och med MVG om jag lade manken till. Men istället så började jag plugga två dagar före provet och brydde mig inte.
Och som straff så får jag diska i en vecka, en deal som jag har med min pappa. Underbart. Skall göra omprov på Tisdag och jag borde börja plugga nu.
Sedan så kan ju kärleken ta sig, på riktigt. Särskilt när den gör en förvirrad och ledsen. Och arg. Och när man inte är säker på vad det är man känner, för någon. Längre.
Jag orkar bara inte någonting för tillfället, personen jag vill prata med finns inte här...


Förlåt för deppigt inlägg men jag behöver uttrycka mig någonstans!


Är helt kär i 'The fray' för deras låtar passar alltid in på hur jag känner mig!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Det gör ingenting, för bloggen är meningen till att vara en plats där man ska känna sig hemma till att skriva om ALLT som man känner för, glada som ledsna inlägg spelar ingen roll! :) Oh, jag vet hur du kääänner med prov o så.. Vi borde verkligen bilda en maffiakår som innehåller bara massa provsnack och samtal om hur gott det är med semlor på kvällskvisten ^-^ haha! PUSS PÅ DIG <3

2011-03-11 @ 19:46:26
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: regina

visst är det skönt att bara skriva av sig allt negativt? Även om man kanske inte vill att andra ska läsa.

2011-03-11 @ 20:49:51
URL: http://rnamroud.blogg.se/
Postat av: My ^_

Finis. Stressa inte iväg, det löser sig alltid. Och om din lärare säger att han är förvånad, så vet han att du kan bättre och då är det inte hela världen. Det kommer lösa sig, jag lovar.



Och tja... Känns det för jobbigt finns det alltid plats för dig här i Kalmar. Puss <3

2011-03-11 @ 21:04:40
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0