I can't live without your stupid love

God kväll, bloggen!

Har inte varit en sån händelserik dag, men jag har haft NO-prov (som jag kommer att få underkänt på...) och varit på zumba. Det har jag inte varit på ett tag nu, så det var härligt men jobbigt! Lika tomatröd som vanligt kom man knallandes ner till busstoppet iklädd sina gympa kläder för att folk ska se att man har tränat och inte går runt och är röd utan anledning.

Borde egentligen ha pluggat lite men jag har verkligen inte orkat. Jag slängde mig framför soffan med en pizza när jag kom hem från zumban.

Förresten så har jag varit godisfri i tre dagar nu, känner mig riktigt stolt helt ärligt! Kanske inte låter stort för er, men för en sockerberoende människa som mig är det ett stort steg framåt! Så gissa vem som kör 'peppar peppar' nu?

Jag har fastnat väldigt hårt för en av Amanda Jenssens låtar. Inte en av de man känner igen kanske, men jag hittade den i min brors musik på datorn och den går på replay-känner igen mig så bra i den!
Finns tyvärr ingen bra video till den då den som sagt inte är så känd, men man tar vad man har!



-bild lånad från we♥it.com-


Ha en underbar kväll nu alla läsare!
Kommentarer
Postat av: My

Sv: Tack, och nej. Turns out Hanna är höjdrädd och vägrade fortsätta längre än första av de tre våningarna. Nåja, det var fint därifrån också.



Btw, om du åker i juni, ha det bäst och njut åt mig, puss ♥

2011-05-25 @ 22:04:40
URL: http://lettersinvain.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du tänker inte på att varje gång du skriver att vi har prov så säger du att du får underkänt - du får INTE det för nu peppar jag åt dig peppa peppa ta i trä



Så himla fin bild! :) kram!

2011-05-26 @ 14:47:24
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0