Shoppning på ingående!

Shalom bloggen!

Den här dagen har varit ganska seg så jag har varit så trött att jag knappt orkat hålla ögonen uppe. Men jag kämpade mig in till stan för att träffa min syster, det var en riktigt kul dag!
Hon envisades med att köpa mig kläder fastän jag sa att jag kunde göra det själv!

Detta inhandlades idag:


-En supersöt T-shirt från Gina Tricot-

-Dependfärgen till vänster köpte jag för mina egna pengar (bild lånad från google)-

-En enkel kjol från Cubus (som jag förövrigt inte hann säga om jag gillade eller inte innan Erika köpte den- inte för att jag klagar direkt...)-

-EOS lip balm från Kicks, bästa läppbalsamet jag haft! Rekommenderas verkligen, dock är den ganska dyr. 90 kronor, men det är värt det!-


Och sist men inte minst så köpte jag jättegulliga muffins formar från Lagerhaus, ska ju baka cupcakes till klassen på torsdag!

söta right?



Nu sitter jag här med Arné och vi ska snart börja med lite läxor och annat, hon sover över!


Förresten, jag hoppas att ni inte glömt av era mammor idag, för ni vet ju alla vilken dag det är hoppas jag!
Grattis alla mammor där ute! Själv kan jag inte få krama om min, då hon är utomlands men jag har hört av mig i alla fall!




Kram på er alla, ha en trevlig kväll ya'll!
Kommentarer
Postat av: takai;

svar:

ja, alltså det beror helt på vad man förväntar sig liksom. den är bra och rolig, men den blir liksom inte bättre än bra enligt mig. men det fanns mycket bra, men mycket dåligt. men allt beror på inställning och humör och hur mycket film man sett innan tror jag :>

2011-05-30 @ 12:16:45
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0