And I found this boy

God eftermiddag mina kära små bloggläsare. Små och små, men många är ni allt inte! Fast det kan jag inte direkt förvänta mig med den dåliga uppdateringen jag har!

Idag så hade vi ett inte så kul SO-prov, men för att vara helt ärlig så gick det helt okej. Eller det kändes så i alla fall (Peppar, peppar, ta i trä.)
Efter skolan så drog jag och Sofie in på Café och satt där en stund innan vi mötte upp Karro vid södra torget och traskade iväg till resecentrum och träffade Malaika. Känns som om jag träffar alla jag känner idag, haha!

Lite senare bestämde jag och Arné oss för att ha en sleepover eftersom det var ett tag sedan det bara var hon och jag. Och eftersom hon inte sett filmen 'Avatar' (hur man nu har kunnat missa det...) så vi ska se om den finns att hyra nere i samhället och isåfall mysa till den eller i mitt fall- gråta.


Vet att jag lagt upp den här låten innan, men fortfarande- så fin!

Nu är det så att jag ska dra, för nu är Sofiepie här!

Ha en super fredag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0