This time baby, I'll be bulletproof.

Riktigt tråkig dag, varit väldigt trött också och det gör ju ingenting bättre. Men för att se saker från den ljusa sidan, vi hade elevensval hela dagen vilket var lite mysigt! Synd bara att vår oerhört älskade rektor (...) ställde in morgondagens elevensval för att det inte fanns tillräckligt med mat eller hur det nu var, så nu ska vi tydligen ha vanliga lektioner istället. Schysst, verkligen! Kunde vi åtminstone inte fått göra något annat roligt?

MEN JAJA, nu ska man inte vara en klagande bitch inte!

Har suttit och kollat på tv ett bra tag eftersom jag inte haft kraft till något annat. Borde egentligen plugga till två prov som jag har i veckan, men det är som om någon hällt sirap i mitt huvud.

Och för att vara ännu mer pessimistisk (som jag är säker på att ni bara hurrar för) så är allt helt konstigt för tillfället. Jag berättade en jättedum sak för en person som bara gled ur mig och nu är känslorna tilltrasslade och jag försöker stå på mig men personen vet precis vad den ska säga för att få mig på fall.
Självklart så ser jag såklart personen överallt i skolan, precis efter att jag har pratat om den med min kompis också. Underbart.

-bild ifrån we♥it.com-


Ni får alla ha en underbar Måndag, hoppas att den är bra mycket bättre än min!
Kram på er! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, bilden är så sann! Låten kommer att finnas i mitt hjärta for a long time! <3 minnen på högsta nivå! Kram

2011-05-23 @ 21:21:06
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0