04-05-11

Okaj, nu kommer några bilder ifrån Kreta, men det är bilder ifrån mammas och min systers blogg då jag inte har fått några av korten.










-Förlåt för storlekskillnaden  men som ni ser så är min systers kamera bättre än min mammas!-

I alla fall, Kreta was awesome. Inte mycket mer att säga om det, haha!
Men om det är något specifikt ni undrar så är det bara att fråga!


Vet att jag borde ha bloggat, men jag har haft bloggtorka så det är därför det har varit dålig uppdatering.
Och så vill jag visa er en sista sak. En liten grajjjjjj som jag beställt!

JUSTE! 120 EYESHADOWPALLET!
Beställd från e-bay så jag hoppas att det är ärliga människor som har skickat, inte några som snor mina pengar. Man vet ju aldrig..




KRAM! ♥
Kommentarer
Postat av: My

SÅ FINT VI KOMMER HA DET BÄST I SOMMAR JU

Du kommer skapa magi med de där paletterna, hoppas de kommer fram! SÅ FIN DU ÄR PUSS ♥

2011-05-04 @ 19:25:48
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0