02-11-11

Hej allihopa!

Nu är det lov för min del och jag har sträckkollat anime. Jag är utbränd. Har verkligen ingen ork alls, det enda jag har gjort är att sova och kolla anime. Har knappt lämnat sängen ens!

Nu har jag i alla fall tagit en paus (animen tog slut, buhu) och ska dricka mitt nyinköpta te, det är underbart gott! När jag dricker det så tänker jag på alla teér min mamma hade i sin butik som jag alltid drack innan, åh minnen!

Ska också läsa en bok som jag fick låna av min lärare, den ser lite läskig ut men hon och jag gillar samma sorts böcker så jag tror att jag kommer gilla den!

Förresten, jag vet att jag ser otroligt trött ut på bilderna, men det är svårt att försöka se pigg ut när man sover mentalt, just sayin'!


Jag har varit dålig på att uppdatera det senaste, ska försöka sova lite mer så att jag kanske har orken till att blogga i morgon!

Kram på er!
Peace out.

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh, fint min käre pelikan! <3



:) nagellacket matchar nästan allt på bilderna med, mums!

2011-11-02 @ 11:37:14
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0