Vad vore jag utan dina andetag?

Hejsan hoppsan! ♥

Vaknade för typ en halvtimme sedan och har precis haft äggfrukost med tea, så mysigt! Även fast jag vaknade senare än vad jag planerat (somnade halv tre ungefär) så är jag faktiskt förvånande pigg!

Nu sitter jag här och sippar på mitt tea (←ska börja skriva det så, det ser så mobbat ut om man bara skriver te, enligt mig!) och funderar på vad jag ska göra resten av dagen, det är ju sista dagen på lovet också. Buhu! Fast det är inte så jättefarligt för nästa vecka så har hela skolan utvecklingssamtal så vi slutar två varje dag! Ganska soft!

Och så är det en annan sak som jag vill ta upp, jag vet att jag har många smygläsare som kollar men inte kommenterar. Det är ju nästan bara Sofie som kommenterar haha! Jag vet att ni är fler som kollar, tro inte att ni kan gömma er!
Så nu vill jag veta vad ni tycker att jag borde förändra på min blogg, t.ex; uppdatera oftare, mer videobloggar (fet chans!), ändra designen, mer bilder på annat, mindre bilder på mig, mer musiktips, skriva mer i de olika kategorierna och ja, ni fattar grejen. Nästan vad som helst ni skulle vilja ha mer, mindre eller ändrat!
Skulle verkligen uppskatta om ni bara slänger in en kommentar och berättar, för då ändrar jag direkt!

¡Muy importante! (google translate är min bästa vän)

Bild: we♥it


Personligen så älskar jag Kents version mest, men Carolina Wallin Pérez gör den så förbaskat vacker hon med! Verkligen värd att lyssna på!


Ha en underbar dag, kram! ♥
Kommentarer
Postat av: SOFIE MUMSDILL

hihihihin jag äger på att kommentera! :D sööööt, fin bild ^^ we<3it är bääääst

2011-11-06 @ 15:52:08
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Alice

Har totalt glömt din blogg...hemskt sagt, men jag gillar den verkligen! :D

du skriver mysiga inlägg och sådär....

hmm, ändra...

kanske lite fler bilder! kanske slänger in lite inlägg med åsikter du har i allmänheten? något sånt är kul <: sånt du tycker är kul, förstås! ^^

2011-11-06 @ 21:05:08
URL: http://skarbratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0