Is it killing you like it's killing me?

Underbar cover på Taylor Swifts låt, och tjejen som sjunger var endast elva när hon spelade in detta! Jag kan knappt fatta det, tycker nästan att hon har bättre röst är Taylor om jag ska vara ärlig!

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har verkligen inte haft någon tid. Jag har knappt tid att andas. Okej, överdrev lite, men det är verkligen sjukt mycket att göra nu!

Ska träffa min mamma i morgon kväll, jag och min syster åker till Falkenberg för att stanna hos mormor tillsammans med mamma under helgen! Mys! ♥



Kram!
Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in min smyckesblogg. Flera kändisar så som Maria Montazami, hennes döttrar, kissie, paow osv bär mina smycken. Ha en supertrevlig dag.



Kramar

2011-10-13 @ 13:27:24
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0