Hi, miss Alice, anata garasu no

Hade världens underbaraste dag!

Jag blev totalt super-blond-lurad och trodde att jag skulle hjälpa pappa bära några kartonger men när jag kom in i lokalen (i mjukis och en svettig hoodie, utan varken deoderant eller smink) så stod nästan hela min släkt och alla vänner och skrek: GRATTIS! Gissa om jag blev förvånad, började nästan gråta. Mitt ansiktsuttryck var oslagbart, enligt de flesta. Kan berätta mer i morgon, eller ja, senare idag rättare sagt!




Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen för att kolla om 'Vampire Knight', en sjukt epic fail anime men jag kan inte låta bli att kolla den i alla fall.
Kommentarer
Postat av: Sofie <3

Hahahha där vi fick dig! :D

Ooh minns när du kollade på den i Grekland xD

2011-09-25 @ 09:44:57
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0