In the purple skies I lay.

Godmorgon!

Jag har varit lite dålig med uppdateringen den senaste tiden, ledsen för det! Men jag skyller på skolan! Vi har så sjukt mycket att göra nu, prov, inlämningar, 54234 läxor, och annat sånt. Så när man kommer hem från skolan så orkar man knappt lyfta ett lillfinger.

Håller på att bli sjuk med, halsont, huvudvärk, förkyld - underbart! Hade det inte varit för att vi har matteprov idag och inlämning av svenskaläxa så hade jag nog stannat hemme. Men här kan man inte lata sig inte!

Idag är det också Spitit Friday vilket betyder att man ska klä sig i skolans färger: blått, grått och vitt. Dock så tror jag inte att det är så många i min klass som kommer ihåg detta så jag kanske kommer dit och är den enda med skolfärgerna... Aja, vi får väl se!


Sitter nu här och äter frukost och lyssnar på pappas snarkande genom väggen. Funderar på att gå till skolan utan smink idag faktiskt. Det har aldrig hänt förut, men jag tänkte eftersom jag inte känner mig så kry så kanske det är lättast att inte ha en massa gojs i ansiktet.

Vi hörs sedan!

Experimenterade lite med mitt nya smink, blev inte riktigt som jag ville ha det men det får duga för tillfället!

Också en bild på mitt smink, dock vet jag inte vad jag gör med min mun...


Peace out.
Kommentarer
Postat av: Sofie

DIN SÖTA LILLA OSTBÅGE, DU BLÖGGAR JU OCH SJUNGER PÅ LADY GAGA JÄMTE MIG :D

OCH WHITNEY HUDSON... <.<



HEHE BÄSTA SMINKAREN I SANDARED SAMT BORÅS! <3

2011-09-02 @ 16:43:18
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

BLOGGA FÖFRASSEN! <3

2011-09-06 @ 19:52:34
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0