Sa du sten?

Ja, jag håller också på med det otroligt tråkiga skämtet, hehe.

Idag är då dagen då Sophia ,Herkules, Sahlström fyller byxmyndig. Wow. Känns stort! ... Inte.
Haha, nej men jag känner mig inte annorlunda, det skulle vara konstigt om jag gjorde med tanke på att det var senaste igår jag var fjorton. Det är ju inte direkt så att jag har förändrats över en natt, mina tår har inte blivit längre, inte mitt hår heller. Tyvärr.
Har haft en underbar dag, tack allihopa för det!
Här är lite saker jag har fått:
En marinblå jumpsuit från GinaTricot (som jag för övrigt kommer bo i de närmsta helgerna)

Skratta om ni vill, men jag önskade mig stenar av mina vänner. Vet inte varför, men jag tyckte att det kunde vara en kul grej. Dock hade jag trott att någon skulle plocka upp en liten sten från gatan, men icke! Min käre Sofie köpte speciella stenar till mig med olika funktioner eller vad man ska säga. Den ena motverkar huvudvärk, en är bra mot stress, en för harmoni och liknande! Hel coolt!
Jag fick också en underbar liten bok med recept på muffins! Hur mysigt som helst, jag som älskar att baka! (Och att äta!)
Sedan köpte jag ett jättefräckt nagellack från The make up store, dyrt var det men jag tycker ändå att det är värt det!

Fick också 1000 kronor av min mormor och morfar, jag tycker att det är alldeles för mycket, men dem höll inte med... Kommer att få mer presenter i veckan troligtvis. Inte för att jag bryr mig så mycket om det, jag vill mera ha en mysig dag med nära och kära.
HAHA, jag är så farmor idag. Kanske jag har förändrats till en tant under natten i alla fall!?
Puss och kram, vi hörs snart! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror högst bestämt att jag sa ju det - sten.

2011-09-23 @ 23:05:31
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: MEN SÖTA DU, DET STÅR EJ I REGELBOKEN ATT MAN INTE FÅR SKRIVA FINA INLÄGG VETTÖ! heheheheh <3 OSKAR FOR THE WIN!

2011-09-23 @ 23:27:54
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0