16 April

Godmorgon!
Det var lite segt att gå upp idag, och det är skönt att vi slutar tidigt i skolan idag. Efter det har jag karate med mina kompisar och det har jag längtat efter!
Idag är det också en väldigt speciell dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är min mammas födelsedag! ♥ Jag ska ringa henne när jag har slutat skolan, jag vill inte väcka henne så här tidigt på morgonen!
Inte världens finaste bilder, men jag har inte så många bilder på mig och mamma!
Jag har faktiskt bara lyssnat på en låt av CNBLUE innan, men så hittade jag den här låten idag och jag älskar den! Den är väldigt skön och man sitter liksom och gungar med, haha, bra beskrivning och allt..
Nu ska jag fortsätta packa till skolan, vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: nja lät inte rikigt så gott med havssalt i glass :P

man kan ju göra med massor av smaker :D kan ju göra smoothie och frysa in.



händer idag då?

2012-04-16 @ 14:10:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Alice S

SV:

Nårh, vad glad jag blir! c': Love your blog too, just because den är mysig & Sophia-ig, och inläggen är mycket läsvärda! Keep on blogging! <3



Och som svar på mitt blogginlägg, så har du säkert rätt, och du är så klok & säger alltid de rätta sakerna för att få en må bättre, verkligen. You should really know that :')

Jag är ju medveten om att egentligen...så är de tinte som jag tror, men som sagt, min fiende aka. Alice Skårbratt is mobbing me med alla dessa elaka saker, och jag vet inte riktigt hur jag ska få henne att sluta med detta. It's an unsolved mysterium.

Men du ska veta hur mycket jag uppskattar ditt engagemang, och ja..det får mig att bli lite mer munter och så vidare.

Kramar <3

2012-04-16 @ 21:25:13
URL: http://askarbratt.myshowroom.se
Postat av: Sofie {ARNE}

sv#2: Jag läste den rosahårigas i vår klass uppsats och den som börjar på D och slutade med AVID! :D

2012-04-26 @ 18:03:31
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0