25/04/12

Good morning guys! Jag har inte skrivit på några dagar som ni ser, men jag har varit väldigt upptagen med skolan!
Det är väldigt underligt väder idag, det är många mörka moln på himmlen, men så finns det ett litet hål där solen skiner igenom. Det är jättevackert! Solen går alltid upp precis utanför mitt  fönster på morgonen, så hade jag haft mer tid så hade jag stått och kollat på soluppgången varje dag.
Idag bryts våra lektioner vid tolv och sedan ska vi i senior school (7-9) vandra till Almenäs, som är badplats, och grilla! Jag gillart!
-En bild från min och Sofie's photostund härom dagen-


Vet att jag har lagt upp den här låten innan, men jag älskar känslan man får efter att ha lyssnat på den här låten på hög volym med hörlurar när man går till skolan på morgonen! Ni borde prova, haha!

Kram, nu ska jag göra mig i ordning! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

JAG SKA PROVA IMORGON <3 yay för bloggning ^-^

2012-04-25 @ 19:54:43
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv: not so long ago, I created this blog at the same time as I created "cheerfulpanda.blogg.se", but when I was quite sad and down overall, I wanted a place to share all my thoughts and feelings, and then I found this blog, that wasn't used yet ^^ YAY :D

2012-04-26 @ 18:02:49
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv#3 (det går bra nu..): hehhe sorry <3

så bra, jag vet... de får inte en fin bild utav vilka dem är, jag blir så...likgiltig mot dem... eller nått.. KLUVEN är ordet.. jag vill gilla dem, uppriktigt är det "mer" än att gilla dem, för de har tagit upp en sån stor del av mitt klumpiga liv.... men jag kan inte längre vara sådär överglad mot dem för de har fått mig att bli sur på dem! >-< DE SUGER SOM FÖREBILDER OCH JAG HATAR DERAS MANAGER..... BOLAGET KAN BLÄÄÄÄÄÄAUAUAU!

de passar jättebra som de söta killarna, håller med, deras attityd var perfekt då, inte nu, då dem ska vara wannabe gangstah och hejviärfödda till att vara players... fan, hur tänker dem? kan dem ens säga emot vad de ska sjunga? för... det borde dem, det känns väl inte direkt BRA (?) att sjunga om att otrohet, en av de värsta sakerna som kan hända i en relation, är OKEJ!?!?!? W.T.F vad vill dem...?! vi gillar att få ut våra känslor här

2012-04-26 @ 18:09:23
URL: http://exeptionalwishes.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv#3 (det går bra nu..): hehhe sorry <3

så bra, jag vet... de får inte en fin bild utav vilka dem är, jag blir så...likgiltig mot dem... eller nått.. KLUVEN är ordet.. jag vill gilla dem, uppriktigt är det "mer" än att gilla dem, för de har tagit upp en sån stor del av mitt klumpiga liv.... men jag kan inte längre vara sådär överglad mot dem för de har fått mig att bli sur på dem! >-< DE SUGER SOM FÖREBILDER OCH JAG HATAR DERAS MANAGER..... BOLAGET KAN BLÄÄÄÄÄÄAUAUAU!

de passar jättebra som de söta killarna, håller med, deras attityd var perfekt då, inte nu, då dem ska vara wannabe gangstah och hejviärfödda till att vara players... fan, hur tänker dem? kan dem ens säga emot vad de ska sjunga? för... det borde dem, det känns väl inte direkt BRA (?) att sjunga om att otrohet, en av de värsta sakerna som kan hända i en relation, är OKEJ!?!?!? W.T.F vad vill dem...?! vi gillar att få ut våra känslor här

2012-04-26 @ 18:09:23
URL: http://exeptionalwishes.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv: JAAAAG VEEET HAHAHAHAHAHHA VAR AS KUL SERIÖST NÄR MAN SITTER VID DENNA SIDAN PASSAR NÄSTAN ALLTING IN XD Tänker på allt vi gör 24/7 som har alltid nått med k-pop att göra xD



SERIÖST DET GÖR DU RÄTT I.... MÅSTE TJÄNA LITE KOSING (HAHAHA)TILL DET LILLA LANDET LAGOM VID NAMN KOREA... HAH! >:D



DU ÄGER PÅ ATT SY JACKOR, ny grej kanske? ^^ Jag skulle köpt allt... RUBBET! (inte med sparpengarna dock men du FATTAR!!) 8D

2012-04-27 @ 18:56:20
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0