Långfredagen!

Hej och hå!
Jag börjar får slut på idéer till öppningsfraser märker jag...

Jag är nu nere i Falkenberg med min mamma, mormor och morfar. Jag slutade skolan igår så jag satte mig på klockan fem tåget till Varberg och som grädde på moset så började det regna! Glädje overload, haha! Nej, men jag har längtat efter regn så länge, men det har bara kommit snö snö snö. Här i Varberg regnar det som bara den, och jag funderar på en promenad senare idag om det inte är för kallt. Och jag blåser helst inte bort heller, vindarna är sjukt starka här vid havet!

Min bror Christian ska komma senare idag, jag har inte träffat honom på några månader så det ska bli skönt att träffas igen, och min syster kommer på Söndag var det planerat.

Planerna för dagen är att fortsätta måla mina naglar i påskmönster, sedan ska jag och mamma åka till en stor och jättebillig affär i Falkenberg där de har alla sorts saker! Muahahaha, Sophia goes shopping-mode!  Jag har någon grej för onödiga småprylar, av någon anledning!

Jag har kollat igenom mammas bilder (för jag bloggar från hennes dator) och jag hittade massa gamla bilder som jag tänkte att jag kunde lägga upp! Vissa är finare än andra.. haha!


Bild på mig och Sofie i mitt gamla kök, som dock är ganska tomt eftersom det höll på att bli nerpackat för flytt!

Okej, haha denna bild är ju otroligt charmig men det jag ville visa var mitt underbara (och otroligt saknade) rum! GAAAH, mysigheten tar över!!

MITT HÅR! Nu inser jag hur mycket jag saknar det! Jag gillar min nuvarande hårfrisyr såklart, men samtidigt vill jag verkligen låta det växa ut igen!

Alltså ni får ursäkta alla egopics, men jag dööör för jag ser så liten ut där! Haha, och jag kommer ihåg att jag var i min Bella Swan-period så jag försökte klä mig som henne! Åh, tiderna!

Jag och min beste Freund för typ ett och ett halvt år sedan!


HAHAHAHAHAHA, favorit i repris! <3

Nu har jag bombat er med bilder så nu är det nog!

Nu måste jag börja fixa i ordning mig, kram!



Kommentarer
Postat av: ARNE SMÖRGÅSBORDET JÖNSSON

hahahahahahahHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA VA FAN ÄR DETTA FÖR BILDER PÅ MIG HAHAHAHAHAHAHHAAHHA BILDEN NÄR JAG SOV FAN STALKER GÅNGER ÅTTIOFEMTIOTRE HAHAHAHAHAHAH XD Jag satt och dog sååå fuuuul xD SVÄLJER LUFT.... OCH FILTEEEEEN... AAAAAHHAH ALLTSÅ DESSA BILDER DÖDAR MIG FÖR DET ÄR SÅ LÄNGESEDAN HAHAHAH <3



DU ÄR AS FIN PÅ DE BILDERNA FÖRÄÄÄÄSSTEN! smackar fint på s-en :D :D

2012-04-06 @ 13:24:59
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE MUMS}

sv: Men då får du allt INTE sova!! xD HAHA KYCKLINGLÅR <3 ÄLSKAR DET ORDET! wihoo min kära salsadansare!

2012-04-07 @ 21:28:48
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

sv: HAHAHAHHAHA JAG VISSTE ATT DU SKULLE ÄLSKA DET!!!! ;D <3



OCH DÅ TROR DU JAG HÖLL MIG LEVANDE DEN KVÄLLEN?! HAHA ICKE SA NICKE, NO(!), NEVEEER(LAND)! XD

2012-04-09 @ 20:18:10
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: ett smörgåsbord kallat arne

Bästa inlägget jag någonsin gjort!! (smackar fint med tungan) HAHAHHA xD

2012-04-09 @ 20:21:57
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: Sofie {ARNE}

SV: HAHAHAHAH VAD HÄNDE MED MINA FÖTTER PÅ BILDEN!?!?



HAHAHA NÄ MEN DET ÄR INGEN SOM VET... XD HAHA MEN DET ÄR KUL SOM FASIKEN!! <3

2012-04-11 @ 11:26:46
URL: http://fantasygames.blogg.se/
Postat av: ARNE WOOOW

sv: HAHAHA NÄÄÄ HAMNADE BARA I MITT LILLA TORP I SKOGSOMRÅDET LÄPPLAND, ... (weheartit.com)



WOW, FANTASTIC BABY! ... ska jag sova? jag som inte sovit på 1293 ÅR ;__: O.O HOW DARE YOU FORCE ME TO SLEEP WHILE I THROW KITTIES AT YOU!

2012-04-11 @ 11:29:51
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0