Gott och blandad Torsdag!

God förmiddag!

Vaknade relativt tidigt idag, klockan elva. Vad hände med tiden då jag inte vaknade innan klockan tolv varje lov? Fast jag antar att det är rätt bra att jag har blivit av med den vanan, man blir så seg om man går upp sent.
Idag har jag absolut ingenting planerat, jag hade lite som jag hade tänk att jag skulle göra idag men jag kom fram till att idag vill jag bara vara helt slapp och strunta i allt.
Funderar på att baka, men jag vet inte riktigt vad! Och sedan vill jag aldrig riktigt äta det jag har bakat, utan jag vill ge det till folk i stället, haha! Bättre för hälsan och samvetet! Får leta upp lite recept och så får vi se vad det blir!
Kollade upp gamla Tokio Hotel videor nyss, och jag blev så glad när jag såg Bill med sitt svarta, långa hår och Tom med sina dreads. Georg och Gustav har inte förändrats så mycket i utseende, men man hör ingenting från dem nu för tiden. Jämfört med hur tvillingarna såg ut förr och hur de ser ut nu... jag vet inte vad jag ska tycka riktigt, men jag diggar inte Bill's skägg.

Whyyyy Bill, why U no having smooth face?!



Så känner jag för hans skägg.

Anyhow, här är en bild så ni fattar vad jag menar.

Visst, ha blondt hår, en miljon piercingar och tatueringar, men SNÄLLa - raka dig!
Hehe, fått ut min frustration nu!
Den här låten är.. ja speciell om man kollar på eatyoukimchi's videor. Låten är förstörd för mig för evigt, haha. KISS AND TOUCH ME, RUB MY BANANAS~~
Skippa till 0.40 för då börjar låten!
Ha en underbar Torsdag!
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

HAHAHAHHA SERIÖST LÅTEN I MITT HJÄRTA (SAMT BILDERNA - förutom bills odling.... >-<) GAAAHHHH HAN SER UT ATT HAN ÄR INKLIPPT I BILDEN SERIÖST HAN MÅSTE RAKA SIG NU KOMMER JAG TILL LA OCH TRIMMAR ALLT! INKLUSIVE FIXAR SÅ ATT HAN KOMMER TILLBAKA MED ETT NYTT ALBUM ELLER NÅTT



.... JAG MENAR ALLT JAG SÄGER... gentlemen, start your trimmers! NU ÄR DET KRIG!

2012-04-12 @ 16:33:00
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0