Never give up!

Jag har hittat den absolut skönaste låten på länge!
Jag kan inte tvinga er lyssna på den, men jag rekomenderar det verkligen! Man blir på sånt himla bra humör efter den här låten, och jag sitter och diggar med som en besatt människa! Haha, vet inte om det låter så bra men aja!
Jag kan inte sluta le när jag kollar på videon heller! ^_^
Förresten, förlåt för dålig uppdatering men jag har ett litet mini lov (fram till på tisdag) och jag har så mycket att göra! Försöker lära mig lite koreanska, ska försöka skriva på ett CV, pluggar SO och imorgon ska jag och mi amiga fira vår två års dag! So there's a lot going on right now!
Ska försöka göra ett riktigt blogg inlägg snart!
Och en annan sak, ni får ursäkta om jag särskriver något ord här och där, jag har fått höra det från min pappa att jag har gjort det väldigt mycket sedan jag började engelska skolan. Jag antar att det beror på att det inte är många ord som är skrivna som ett i engelska, som kanske är det i svenskan. Fattar ni vad jag menar? I alla fall, om ni ser någonting som jag har skrivit fel eller särskrivit, så kan ni ju slänga in en kommentar så rättar jag det!
Okaj, så vi hörs senare, kram!
Kommentarer
Postat av: Sofie {ARNE}

.... Seriöst, jag älskar denna videon! och seriöst igen: jag tycker att det är tråkigt med korrekt svennebanan-stavning, jag älskar när man nämner in lite engelska ord här o där, och liksom skriver som man pratar, då får man lite mer personlighet bakom orden, förstår du vad jag menar? det blir inte så FORMELLT eller så ^^ DU ÄGER! ;D

2012-04-29 @ 19:06:05
URL: http://fantasygames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0