Ett hårigt inlägg!

Hejsan! 
 
Det har gått en sjukt lång tid sedan jag bloggade, shame on me. Nu är jag i alla fall tillbaka!
 
Sommarlovet lider mot sitt slut, sorgligt nog, och gymnasiet är bara en vecka bort. Jag är inte förberedd för att börja skolan ännu, det finns så många saker jag vill göra innan jag börjar som jag inte kommer att hinna! :(
 
Snart börjar mitt projekt "lila hår" (kreativt namn, jag vet) också, och för de som inte förstod vad det innebär (hur förstår man inte det?) så ska jag alltså färga mitt hår lila! Om det blir hela håret eller bara underhåret är jag inte säker på ännu, men hårfärgerna är redan köpta och klara för användning. 
 
Jag tänker blanda Directions Lavender med Directions Violet, eftersom lavender går lite mer åt det lila-rosa hållet, och violet åt det lila-blå, så jag tänkte att blandar man de två så blir det nog lagom lila!
 
Men nu såhär i efterhand så tror jag att jag borde ha köpt färgen Plum istället, då den är mer mörklila.. Aja. 
 
Här kommer lite bilder på hur jag vill att mitt hår ska bli:
Haha, jag vet att det är många olika nyanser av lila där, men sålänge mitt hår blir någon av dem så blir jag happy-face!  Jag älskar färgen längst ner till vänster, dels för att den är så klar men ändå inte så onaturlig (i mina ögon) och för att när den börjar tvättas ur så blir den typ som bilden bredvid den. Två färger i en smäll! <- snacka om felanvändning av det uttrycket..
 
Förlåt för hårigt inlägg, men jag ville göra det officiellt att jag ska färga det lila så att jag inte kan slingra mig ur det i sista minuten, inte för att chansen är stor men ändå!!
 
Kram på er!  ♥
 
 
Kommentarer
Postat av: Arnë

HAPPY FACET SOM UPPSTÅR DÅ TOFFIE BLOGGAR!!! :D :D :D

AAAH L.JOOOOOE *-* mums för LuHan's hår ja! awesome eller whaaaat o.o aaah så perfekt bild i slutet haha ^^ klöckrena stuff serröö *vet inte vad jag sysslar med* <--- trodde pappa sa "håller du på med droger i huvudet?" HAHAHHA hade varit dock en fin anledning till varför jag är som jag är!!

Svar: YAAY, det är inte något som händer ofta nu för tiden!
De är så fina!
Funderar på om jag borde gå och köpa mig en burk med 'Plum' i alla fall... och blanda den med Lavendel i stället så sparar jag Violet till en annan gång?

HAHA
Sophia

2012-08-07 @ 15:55:55
URL: http://fantasygames.blogg.se
Postat av: Alice S

Ditt hår blev hur snyggt som helst, verkligen! AWESOMENESS! (!!!!1111)

Sen så älskar jag din nya design, den är supermysig :) KRAM

Svar: Tack så jättemycket Alice!! :D <3 Kram
Sophia

2012-08-12 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0