Hello Kitty Café! [varning för översött inlägg]

 
Hej på er!

Jag måste bara dela med mig av denna fantastiska upptäckt! I Seoul, Sydkorea, finns det ett Hello Kitty café!
I think I just died and woke up i heaven...♥
 
bilder från google 
 
Seriöst, jag avlider av sötheten! Som ni kanske vet så älskar jag Hello Kitty (och allt annat som är sött) så detta är ett ställe jag måste till innan jag dör. Så om saker går som de vill att det ska gå, och att jag faktiskt kommer iväg till Sydkorea nästa år, så hoppas jag på att jag kan åka till det här underbara Caféet!
 
 
Såhär såg jag ut när jag upptäckte detta:
 
Här är en video där man ser mer hur det ser ut inuti!
 
 Nu ska jag packa ner lite glass och bege mig mot Arné, vi ska spela och ha allmänt kul!
 
glassen Blueberry & Vanille med små chokladhjärtan! Supergod och söt!
 
Avslutar inlägget med en gullig låt (hmm..känns som ett tema i det här inlägget)
 
Kommentarer
Postat av: Arne

HAHAHAHHAHA BILDEN PÅ DIG GJORDE ATT JAG TAPPA DATORN AV CHOCK XD *almost died of overloaded cuteness and animeness*

Svar: HAHA, samma här!Vet inte varför men på något sätt tycker jag att jag liknar Bom lite med de läskiga ögonen, hahah jag har Park Bom ögon på Photoscape!!! XD
Sophia

2012-08-18 @ 15:25:05
URL: http://fantasygames.blogg.se
Postat av: Mamma

Guuuuuuuud så gulligt....att det finns!

Kramar Mamma

2012-08-22 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0