Kiss The Rain <3

Hej igen!
Nu när jag ändå är i farten och bloggar, så snubblade jag över en massa underbara bilder på weheartit som jag vill dela med mig av! Jag vet inte riktigt varför, men jag har alltid älskat att se när folk kysser varandra i regnet, haha! Kanske är det för att jag älskar regn?
 
Jag tycker bara att det är för vackert! ♥
 
Förresten jag rekommenderar starkt att ni startar rainymood (förövrigt bästa sidan som någonsin skapats) samtidigt som ni lyssnar på "Kiss the Rain" innan ni fortsätter läsa!
 
 
Och nu till min absoluta favoritscen ur ett drama jag älskar:
UNDERBART!♥
Här får ni en länk till den finaste regn kyssen jag sett:
 
 
Det var allt för mig, kram på er! Hoppas att ni hittar någon mysig människa att pussa på i regnet!
Kommentarer
Postat av: arne

Grovt mysigt inlägg, especially the last pic <3 Playfuuul kiiiissssuuuu <3

2012-08-21 @ 17:43:50
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0