Lite juligt inlägg!

God kväll där ute i regniga Sverige! ♥
 
Jag sitter här med min nudelsoppa och väntar på bättre tider! Nja, inte riktigt kanske men jag längtar faktiskt efter snöiga tider! Jag är en av de där människorna som klagar hela sommarn på värmen och som suckar när det börjar snöa för femtioelfte gången i februari.
Haha, fast det kanske inte är så konstigt - jag är ju trots allt svensk!
 
Men det är dagar som denna då jag kan sitta och fantisera om varm choklad efter att man har varit ute i kylan och snön, alla mysiga tjocktröjor och halsdukar man kan begrava sig i, gröt med socker och kanel, rosiga kinder och snöflingor i håret, ja listan goes on! 
 
Lägger in lite bilder som ger er lite julkänsla (känns som att hälften kommer att hata mig efter det här..)
 
Har lyssnat väldigt mycket på "Monster - Big Bang" men låten jag vill lägga upp är lite mer soft, älskar den här mixen!
Kommentarer
Postat av: arnë

PERFEKT INLÄGG, SÅ MYSIGT JAG DÖR!! ~ <3 blir bannemig gröt första advent alltså!!

2012-08-20 @ 21:07:18
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0