"Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd

Hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?" - Melissa Horn ♥
 
 
 
God kväll!
 
Dagen idag har varit allmänt konstig, eller jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Åkte till skolan, var framme vid tio. Sedan hade vi teater en timme, och sedan.. ja, då hade vi plötsligt två timmars håltimme! Jag drog med Elina till stan för att handla strumpbyxor men pengarna som jag bett min pappa om hade inte kommit in på kontot ännu så då var den idéen pajad. 
 
Vi åkte tillbaka till skolan men jag började då må dåligt så jag åkte hem. Därefter är jag osäker på vad som hände, men mitt humör sjönk som en drunknande pirat (det lät bättre i huvudet) och ja..
Sammanfattningsvis; Ingen bra dag. 
 
Men vet ni vad, jag har märkt att när jag har en dålig dag eller om jag är förbannad på något så hjälper det att ta en dusch. Nej, men på riktigt! It's like magic! Man går in, sur som fan, och kommer ut som en ny människa, fräsch och på bättre humör. Jag vet inte vad duschen har för mirakelvatten men det funkar bannemig! Jag tror att om man tar en lång och varm dusch så rensas tankarna lite där bland alla ångor och fruktdoftande duschcremer. I alla fall för mig!
Det är något man kan tänka på nästa gång man har en dålig dag, om man har en dusch i närheten då alltså.
 
Nu sitter jag här, med nymålade naglar och en kopp tea i handen. Allmänt mys, försöker att reda ut lite saker som virvlar runt i mitt förvirrade huvud. Det är tur att man har en mamma som man kan diskutera med, även om det är över skype. ♥
Tror att sömnbristen är en bidragande faktor till mitt humör den senaste tiden, så jag ska försöka sova tidigare nu!
 
Jag har så många nagellack så jag har en sådan extrem beslutsångest när jag ska försöka måla naglarna, men idag bestämde jag mig tillslut för ett nagellack som jag köpte för ett tag sedan men som jag bara har använt en gång. Det är ett holografiskt nagellack and it's very pretty in the sunlight!
 
-bild från google-
 
Godnatt, hoppas ni sover gott! ♥
Kommentarer
Postat av: arne

Grymt fint nagellack, löööv it <3 tur att man inte var ensam om att ha en sämst dag, gooosh..

2012-08-23 @ 20:12:55
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0