Christmas nails

För er som inte ser vad det ska föreställa så är det meningen att det ska vara en gran på ringfingret och glittret på de andra fingrarna fick mig att tänka på snö som glittrar i solljus. Det syns inte på bilden, men det glittrar fantastiskt fint om fingrarna i verkligheten
 
Jag bestämde mig för att göra mina naglar lite juliga, det kändes passande med tanke på att det är..julafton. Wow, not obvious at all. (ehm)
 
Korten togs för övrigt innan jag hade tagit bort allt kladd som hamnat utanför nageln, så det ser mycket renare och prydligare ut nu.
 
 
 
GOD JUL, HO HO HO! ♥
(Btw, är det bara jag som tycker att tomtar är extremt läskiga?)
Kommentarer
Postat av: Arne osthyvel bengtsson

HAHAH JAG HÅLLER MED PÅ SISTA GREJEN *~*


ÄLSKAR att det var ett juligt inlägg! :D mys ala mys och hej jag vet att jag kommenterar allt - MEN,frukta icke, tänk den dagen då jag slutar och mina kommentarer plötsligt försvinner! DÅ DU, DÅ SKULLE DU VILJA HA TILLBAKA DEM! (a)

KRAM PÅ DAJ! :D - för övrigt inte hittat min mobil...- <-- KÄKA DU UPP DEN?

2012-12-26 @ 17:56:54
URL: http://fantasygames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0