Cleaning my room

Hello all my strawberries! ^-^
 

Mitt rum är en smärre katastrof at the moment, och jag har liksom inte fått tummen ur och städat. 
När jag känner att jag saknar motivation och ork att städa så brukar jag kolla på videor där de filmar sig själva när de städar sitt rum (videorna är snabbspolade), eller videor där folk visar upp sitt rum. Det gör så att jag blir inspirerad och motiverad till att fixa i ordning mitt rum och lägenheten!
 
Här är några av videorna jag brukar kolla på:
 
 
 
 
Enjoy (the mayo)! 
 
Har själv velat göra en sådan här video innan, men har ingen tillräckligt bra kamera. Funderar dock på att ta före och efter bilder på mitt rum med min dator. Får se vad som händer! 
 
Hittade den här låten idag, och jag är helt förälskad i "I've got soul, but I'm not a soldier" delen som kommer vid 2:30!
 
 
Nu ska jag börja med städningen, fast det lär ju sluta med att jag står och dansar runt med saker och ting jag hittar på golvet, haha. 
Hittade förresten en rätt passande bild.
Detta är för övrigt typ jag och min klass...
 
BABY GOOD NIGHT, (DANCING, DANCING, DANCING IN THE MOONLIGHT! OWOOOOOWowowoo~...ehm ja.) Jag tycker synd om alla icke Kpop fans där ute som inte förstår hur många Kpop referenser jag smugglar in i mina inlägg!
Kommentarer
Postat av: arne

HAHAHAHHA JAG ÄLSKAR DEN SISTA GIF:EN! SÅ MITT LIV (the back of my fist brushes against your face typ ~ ) XD

2013-03-02 @ 10:25:53
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0