Do what you love, love what you do.

 
God kväll! ♥
 

Kom precis hem från min kompis Signe som jag spenderade min fredag med. Vi kollade på "Beauty & The Beast", åt pizza och drack tea. Det är alltid lika mysigt att vara hemma hos henne och hennes familj.
 
 
Nu sitter jag i soffan med en godispåse bredvid mig, en kopp tea på bordet, vacker musik i öronen och skriver på brevet till Rotary jag nämnde i förra inlägget. Nu ska det bannemig bli klart! 
 
När jag kom hem idag så låg det två stycken brev och väntade på mig vid köksbordet, och jag fick ett litet glädjerus när jag såg att det var från två av mina brevvänner. Blir alltid så där överdrivet glad när jag får brev. Av den ena tjejen fick jag en teckning som hon hade målat (trodde det var någon proffessionell som målat det för den var så bra målad) och två stycken jättesöta brevpapper. Åh, brev är underskattat! ♥
Ska sätta mig ner och svara på breven i morgon är tanken!
 
Jag har upptäckt en ny frisyr som är superenkel men som ändå ser komplicerad och sofistikerad (haha dessa ord) ut, som jag har använt rätt mycket den senaste tiden när jag har en dålig hår dag. 
Så ser den ut bakifrån, och man kan välja att göra den på  olika sätt. Man kan antingen göra som jag, och sätta den i en hästsvans på ena sidan, eller dela upp håret i två sektioner, snurra båda sektionerna bak till mitten och sätta upp det i en elegant knut/hästsvans.
Såhär ser det ut från andra sidan. Det man gör är att man börjar från örat, tar en sektion med hår, delar upp den i två och snurrar de ett varv runt varandra. Sedan tar men en till slinga av hår och lägger till den i en av två sektionerna av hår. Efter det så fortsätter man lägga till lite hår efter varje gång man har snurrat ett varv.
 
Aish, min förklaring var inte så bra. Här får ni en video om ni vill se lite bättre hur man gör!
Älskar Bubz videor! Om ni vill ha tips på söta hårfrisyer, bra sminktips eller annat
så rekomenderar jag definitivt henne!
 
 
Kram på er, har en underbar lördag! 
 
Bye guys, (hi ladies, mwaaah!)
Kommentarer
Postat av: Cosmos

Näe gummsi, nu är jag en skvätt stolt över dig här! C:

2012-12-01 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0