"How I wanna be with you"

 
Inget riktigt inlägg egentligen, ville bara uttrycka min extrema kärlek till SHINee och den här låten. Kan inte förstå hur det kan ha så lite visningar!
Fastnade inte för låten i början, men efter 3-4 gånger så sitter jag med näsan mot datorskärmen och försöker att förstå hur dessa fem män kan vara så underbara, och låten är så... SHINee-ish. Warm and fuzzy, just like them ♥ 
Äntligen får Onew (killen med en tophat) lite mer att sjunga, hans röst är så underskattad! My precious Tofu-leader! 
 
Ehum. Gillar ni inte SHINee så är detta inlägget kanske otroligt meningslöst för er, men jag rekomenderar er att i alla fall kolla videon- it's so beautiful! 
 
 
God natt, skriver ett "riktigt" inlägg i helgen när jag har tid, kram på er!

En liten gifbomb på SHINee (mest Onew, men ja) 

Minho's like "bitch I'm fabulous" (andra till höger)
 
 
Åh, kärlek.♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0