Läppförstoring?

Hej! 
 
Ville bara dela med mig av något läskigt. Eller ja, läskigt och läskigt... 
 
Mina läppar är himla knepiga. De har varit väldigt torra den senaste tiden (hade tappat bort mitt läppsyl), så idag när jag till slut bestämde mig för att visa mina läppar lite kärlek och gjorde en läppskrubb (HAHA gud vad fult det låter på svenska) så blev de så här;
 
 
På bilderna längst ner så har jag bara läppsyl på läpparna, och mina läppar är inte lika rosa i verkligheten (min kamera gör alltid läpparna väldigt rosa av någon irriterande anledning), men vad hände med att läpparna blev så mycket fylligare liksom? 
 
Inte för att jag klagar, hehe ~
 
 
Jag har för mig att det är för att skrubben (som för övrigt består av honung och socker) sätter igång blodcirkulationen och allt det där, men det konstiga är att mina läppar svullnar lite varje gång jag vaknar. Exakt som denna pojken:
 
Oh well, nu vet ni vad ni kan göra om ni vill få temporärt större läppar i alla fall, haha! 
 
Kram på er! 
 
Kommentarer
Postat av: arne

ASSÅ OMG WHAT THE FUGDE!? hahahahahahhaha jag dör du och Niel asså! NIEL ÄR SÅ JÄVLA SNYGG PÅ DEN GIFEN!
HAHAHAH JAG ÄLSKAR FÖRSTA GIFEN WTF HUR LYCKAS DU HITTA DEM HAHAHAHAHHAHHAHA <3 du är så himla söt så jag vet inte vaaaad och jag gillar dina läppar T.T SÅ MYCKET!! HAHAH LÄPPSKRUBB HAHAH!!
jag blir så nostalgisk när jag lyssnade på "Inuyasha's lullaby" och ser den bilden på Niel för det avsnittet var så extremt roligt och nej jag har inte kollat något med teen top på ett väldigt bra tag nu och nej jag vet inte varför men blev så så blev extremt nostalgisk av nån anledning och jag brukar inte bli det för teen top men blablabla vadå snacka mycket förlåt jag lyssnar på en extremt överpeppig hyper låt "sakuya's theme- flowering night" heter den <.< HAHA <3

2012-12-03 @ 12:02:09
URL: http://createaheart.blogg.se
Postat av: Mikxki

De blir antagligen fylligare eftersom det kommer ut mer blod i läpparna när man peelar och tar bort hud från dem. Inte det bästa att göra när det är kallt ute skulle jag tro :P

Svar: Haha, nej det var inte det bästa att göra med tanke på att läpparna redan var torra från kylan! Men nu vet jag! :)
Sophia

2012-12-07 @ 17:09:10
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0