Ny peruk! ^^

Ville bara göra ett snabbt inlägg och berätta att jag beställde en svart peruk från Partykungen förra onsdagen, och den ser ut så här:
Är väldigt nöjd, visst kvaliteten är inte super, men den är fortfarande bra för att bara ha kostat 149 kronor tycker jag. Creds till Partykungen med, leveransen gick jättesnabbt och fick peruken redan dagen efter jag beställde den! 
 
Funderar på att cosplaya tjejen från "The Grudge" nu när jag ändå har hennes hår menar jag. Såg delar av "The Grudge" förra veckan, och ja, låt mig bara säga att det blev svårt att sova (eller leva) efter det. Och då satt jag ändå med en massa kompisar med full belysning..
Hjälpte inte direkt att peruken hängde i mitt rum heller, vaknade upp mitt i natten och höll på att få en hjärtattack för jag trodde att det var The grudge tjejen som var creepy och kollade på mig när jag sov. Ehe, najs och så vidare! 
 
 
GODNATT! 
Kommentarer
Postat av: arnebubaäaäbäbäbvitalamm

Du är allt vacker du ^^ <3 HAHAHA fail med peruken i rummet... lås in den i en låda eller något O_o

2012-12-10 @ 12:17:41
URL: http://createaheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0